ای صبح نگارین اورایادم ننداز ای افتاب اردیبهشت مرایادش ننداز. ای
بهار بااین هوای دلکشت مرا مستم کن و یادمن ننداز. . .. ای صبح توچرا رنگینی بااواز گنجشک ها؟یا که زمین باران خورده ات چرا عطر دلدار دارد؟ یا نسیم بهاریت چراخبر از یار دارد؟چون قاصدکی رو سوی اسمان کردم . ارزوهایم را به دست اسمان نهادم،زیرا که تمام دل نوشته...
ما را در سایت دل نوشته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 182 تاريخ: دوشنبه 7 خرداد 1397 ساعت: 18:19